Friday 9 November 2012

• °ღBye Bye To You• °ღ

Hye kepada pembaca blog
ini...Rase sangat sedih nak
tinggalkan 2012 sebab akuu kene
tinggalkan SEKOLAH RENDAH aku........
Mak !!! Taknak tinggalkan sekolah lama aku...WAAA!!
Bye Bye To You , 2012 :(
Aku pasti akan rindu kawan2 aku yg "COOL"
lah dan cikgu yg "PENYAYANG"
Aku harap dapat jumpa kawan2 aku dan Best Friend ,
Fadhilah ! Jangan tinggalkan aku , my dear Fadhilah~!
Aku selalu berada disisi nye tapi ia tak kekal lama
Kawan aku yg pandai lukis (like me)
suka melukis sama2 kat sekolah (waktu belajar)
Bila cikgu datng kat aku....
akuu ngan kawanku Syaza buat derk....jer =_=|||
sangat2 pelik cerita aku ni....
Ada aku buat kawan aku tu macam adik beradik (yg mengejek)
iaitu Zulaikha(Gulai Ikan) , Hasmiera(Era fm) dan
Natasha(Nut) ...
hohoho^0^ !!! best giler lah tahun 2012....




bubye ~ !