Friday 3 August 2012

• °ღ•Adik ku comel lagi TEMBAM• °ღ•


                      
 dan salam sejahtera ! dah lame x edit blog . maklum lah UPSR aku nak dekat . takut nyer ~~ rase panic pon ade ! ok aku nak adik yg terbaharu disini . dia tu dah comel lepas tu tembam . bagi korang , nak x picit pipi adik aku ? mesti nak kan....? aku setiap hari aku picit pipi adik yg tembam tu ~ geram nyeeeer !!!!!!
mase dia pakai tudung . comel!!!!!!!!! 

parti harijadi jiran sebelah .
                                             
                                                         suka2 je . chillax lah


                                                        mase dye kecik dulu

comel x comel x ? comel kan~ itu lah aku buat tajuk 'adik ku comel lagi tembam' ! ok sini je tentang                                      
                                           adik ku yg comel gile bapak . ok bye !