Friday, 3 February 2012

• °ღ• I MISS YOU• °ღ•



i'm very miss u , fadhilah . aq rase nak bersame ngan qo setiap hari . aq rindu lha x buat keje skolah same2
duk klas same2 n' main2 same . fadhilah , kenape qo tinggal kan aq sendirian disini ? sedih qo tau x ? :'(
tp terima kasih atas qo punya nota 2 . aq rase bangga gak dapat kawan macam qo neyh . aq sentiasa berada di sisi mu .macam road run hari 2 , qo kate "semangat BFF"apakah maksud BFF ? jawapan nye ialah Best Friend Forever , kan fadhilah ? aq buat neyh sebab nak balas nota yg qo bagi hari 2 . ni nota yg qo dah baut untuk aq :-

Untuk kawan setia saya qamarina... terima kasih selalu mendegar apebila aku sedih apabila aku marah itulah sahabat yang terindah di dunia yang pernah aku lihat sekarang kami berjauhan tapi kami takkan lepaskan peluang dengan layar internet kawan setia kenapa??? hatiaku lembut bila dengar lagu ini.... aku tahu kamu tiada niat intuk lukakan hatiku tapi memang kamu sahabat setia !!!! aku banyak buat salah kepada kamu qamarina masa tahun lepas aku marah kau sebab seni !!! sampai aku merajuk .Tapi aku tahu itu lumrah sebagai kawan... saya tahu sekarang ini kamu sungguh jauh kamu tak sama kelas ... dengan aku.. aku betul menyesal kerana tak belajar sungguh sungguh qamarina kau lah seorang kawan yang setia ketika aku sedang marah kamu selalu bersabar tak seperti orang lain tapi sekarang kamu masih lagi berehat bersama aku walaupun aku tak sihat pada waktu ini aku tetap ingin berasama kau di dalam laman sosial ini harap kamu setia ... kau lah orang pertama yang buat aku menangis bukan kerana pergaduhan... cukup sudahlah!!! nota aku tulis untuk kamu..kamu sama sahaja seperti lelaki idaman aku yang terpahat di hati... sayang kamu...